הנחיות תזונה לספורט ולהרזיה

האם תרצה לדעת: מה אתה צריך לאכול לפני האימון ולאחריו ? לכמה קלוריות בדיוק אתה זקוק כדי לרזות ? כמה קלוריות בדיוק אתה מאבד באימון הגופני שלך? לכמה חלבונים ופחמימות אתה זקוק ? אלו תוספי תזונה מתאימים למטרות שלך להרזיה/או לבניית שריר? איזה סוג אימון מתאים לך להרזיה, איך נראית תוכנית אימון כזו ? האם תוכנית האימון שלך לבניית שריר אפקטיבית ? מהו אחוז השומן בגופך , ומה הוא צריך להיות ?

ועוד.....ועוד....שאלות ותשובות ...........

התייחסות מפורטת ביותר לתוכנית האימון שלך והתאמת התזונה הנכונה תביא לתוצאות הרצויות.

לבניית תוכנית המשלבת אימון ותזונה מתאימה הלוקחת בחשבון את הזמן שאתה מקדיש , סוג הפעילות , ואת שאר המדדים האישיים התקשר היום וקבע מועד לפגישה.


פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
ארכיב
עקבו אחרי
  • Facebook Basic Square

 צור קשר -

גילה אדלר

מדיקל סנטר אחוזת ראשונים - רחוב הנחשול 30 ראשון לציון 7543730
קליניקה פרטית - רחוב האחים סולימן 16
ראשון לציון  7543730

טלפון:  052-6811144

 adlergila1234@gmail.com :דואר אלקטרוני

  • Black Facebook Icon
  • Black LinkedIn Icon

© 2017 By Gila Adler All Rights reserved

  • White Facebook Icon
  • White LinkedIn Icon